Välkommen!

Välkommen till Fjäderpennans Bokblogg!
Tanken med den här bloggen är inte att recensera allt som kommer i min väg, utan att recensera främst författare som ger ut sina böcker själva.
Varför?
Jo, för att i egenskap av Lektör har jag nöjet att läsa så otroligt många fantastiska manus av författare som vill ge ut själva. De flesta av dessa författare har inte tusentals kronor att lägga på reklam och marknadsföring varför jag med denna blogg vill ge dem en skjuts på vägen.
Den andra anledningen är att de böcker jag väljer att recensera här kommer att hålla en hög kvalitet samt erbjuda en läsupplevelse som verkligen inte får missas!

Ibland kommer jag även att recensera böcker som har fått förlagskontrakt (och som då inte är egenutgivna), men detta bara i undantagsfall.

De flesta böcker som kommer att recenseras här kommer att tillhöra genrerna Fantasy, Thriller, Romance eller Deckare.

Vänlig Hälsning

//Monie Szabo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0